HOME CONTACT LOGON SITEMAP


DOMEINNAAM NOG VRIJ?
Check hier of uw domeinnaam nog vrij is. Meer informatie...



IP-adres geblokkeerd


Als u niet op uw e-mailaccount kunt inloggen en niet op uw website kunt komen, is het mogelijk dat uw IP-adres geblokkeerd is op de systemen van Zijlstra Automatisering.

Wanneer u te vaak geprobeerd hebt om in te loggen met een verkeerde gebruikersnaam en/of verkeerd wachtwoord op een van onze systemen wordt uw IP adres automatisch geblokkeerd. Dit is een zogenaamde Brute-Force beveiliging. Deze voorkomt dat kwaadwillenden zomaar allerlei wachtwoord combinaties achter elkaar kunnen blijven proberen.

Een veilig idee natuurlijk, maar als u zelf een verkeerde gebruikersnaam en/of verkeerd wachtwoord hebt ingesteld wordt uw IP-adres dus ook geblokkeerd. Het is dus belangrijk dat uw inloggegevens altijd correct staan ingesteld, om blokkades te voorkomen.

U kunt zelf controleren of uw IP-adres geblokkeerd is, door uw Wi-Fi uit te schakelen en uw website proberen te bereiken via je 3G/4G/5G-netwerk. Als dit wel lukt en niet via uw Wi-Fi-netwerk, is waarschijnlijk uw IP-adres geblokkeerd.

Mocht u het vermoeden hebben dat uw IP-adres geblokkeerd is, kunt u uw IP-adres opzoeken via de website van Zijlstra Automatisering mijnip.zijlstra.net. Hier ziet u direct ook of uw IP-adres is geblokkeerd door de systemen van Zijlstra Automatisering. Uw IP-adres kunt u naar ons toesturen, waarna wij deze kunnen deblokkeren.







   ALGEMENE VOORWAARDEN

© 2001-2020  ZIJLSTRA AUTOMATISERING   ·   TEL 0511 47 68 95   ·   FAX 0511 47 68 96